torsdag den 2. februar 2012

Homeparty.

I aften får jeg gæster. En flok piger i forskellige aldre kommer for at se på tøj og måske noget falder i deres smag. Jeg har meldt mig til at holde et homeparty med tøjmærket Appeal. Jeg tror det er godt 1½ år siden, at jeg selv var gæst til et sådant party og ja hvorfor ikke prøve det selv. Nu har de også fået tøj til piger fra 10 til 16 år, så jeg regnede egentlig ikke med, at det ville være noget problem at få inviteret en masse piger. Jeg har dog måttet sande, at det ikke har været så let en opgave. Måske har der været for meget af denne slags homeparties hen af årene, men det er da lykkedes med hjælp fra Nana at samle en lille flok. Nu bliver det så spændende og det bliver en succes.





Eftermiddagen er blevet brugt på at bage diverse kaget til arrangementet, så hvis det ikke kan lide tøjet, håber jeg de kan lide mit hjemmebag. Bedstefars skæg, æbletærte og hindbærsnitter står nu klar. Nu kan de bare komme an.

Ingen kommentarer: