torsdag den 9. februar 2012

Dagen derpå.

Efter en forholdsvis lang arbejdsdag i går på knap 16 timer er jeg glad for at have fri i dag. Hele mit system er brugt og jeg føler mig som en der er en del år ældre end dåbsattesten siger. Jeg har derfor brugt dagen lidt nænsomt. Der er ikke blevet udrettet det store andet end bagt lidt boller, vasket lidt tøj samt taget et par pinde på mit strikketøj.

Jeg har ladet op, men føler stadig, at jeg godt kunne bruge et par timer til i laderen. Heldigvis har jeg fri endnu et par dage, ja nærmere indtil på næste torsdag, så der er en chance for, at jeg når at blive bare lidt frisk igen.

I aften er jeg inviteret ind og se en teaterforestilling. Stykket hedder I al stilhed og handler om en dement dame. Jeg kan ikke mindes, hvornår jeg sidst har været i teater og glæder mig til at komme afsted, men ikke mindst glæder jeg mig til en aften i godt selskab sammen med en kær veninde som altid byder på gode snakke og grin.

Ingen kommentarer: