fredag den 4. november 2011

Efterår.

Efteråret er for alvor kommet. Bladene hænger løse og gule mens andre ligger på jorden. Vinden er blevet koldere og bider indimellem i kinderne. Jeg selv er nu mest til sol og sommer, men nyder også denne tid, hvor alt ændrer farve og det endnu ikke er så koldt, at man bliver nødt til at ligne Michelinmanden for at bevæge sig udenfor.






Jeg skulle egentlig bruge formiddagen på at pakke, men valgte alligevel at prioritere en tiltrængt gåtur med hunden, som altid følger trofast med og nyder at komme ud uanset vejr og vind.


Om lidt når de mindste får fri fra skole skulle bilen gerne være pakket og klar. Vi tager en weekend ud af kalenderen og kryber sammen i tantes sommerhus. Jeg glæder mig til at være tæt sammen med mine nærmeste, glæder mig til turene langs vandet og glæder mig til bare at være og slappe af.

1 kommentar:

Mie sagde ...

Skønt at have dig tilbage på bloggen :-) Knus