søndag den 20. november 2011

Dejlig weekend.

Så blev det søndag eftermiddag og jeg kan mærke at weekenden så småt begynder at lakke mod enden. Udenfor er det allerede ved at være mørkt og vi putter os indendøre alt imens vi så småt begynder at planlægge ugen der kommer med vasketøj, indkøb og lækkerier til madpakken. Min weekend er nu ikke helt slut endnu. Et par ekstra fridage er sneget sig ind i kalenderen, men jeg er sikker på, at de hurtigt får ben at gå på, nu hvor vi drastisk nærmer os december måned og jeg føler jeg er bagefter allerede inden jeg er begyndt.



I går fyldte familens yngste medlem 5 år. Laban vores lille gravhund havde fødselsdag og blev fejret med gaver og flag fra morgenstunden. Der var ikke lige nogen af vi voksne der havde haft en sådan fødselsdag med i beregningerne, da der blev aftalt julefrokost med naboerne, så for at rode bod på, at vi var fraværende det meste af hans fødselsdag, blev der i dag bagt kager, så ikke mindst børnene kunne mærke, at der havde været fødselsdag.
















Ingen kommentarer: