lørdag den 11. december 2010

Hængepartier.

Nu er halvdelen af december måned ved at være brugt, og jeg synes ærligtalt, at jeg halser lidt bagefter i år. Jeg plejer altid at være på forkant med næsten alt, men i år hænger jeg lidt i bremsen. Nu begynder det at hjælpe på det. I næste uge skal jeg have købt de sidste jule- og kalendergaver, for i weekenden drager vi til til Lemvig for at holde fødselsdag for Stine pigen, hvor der samtidig skal byttes julegaver. I den forbindelse har jeg i dag fået færdiggjort et projekt som længe har været lovet færdigt. Gardinerne til Stines værelse er nu syet næsten færdige, ja så færdige som jeg skal lave dem, så må hun plage sin mor om at få dem lagt op, det var aftalen.
Vi har også fået lavet konfekt og det smager himmelsk. En slags til børn og voksne med pistacie og en anden slags med rom til dem der kan lide og tåle det. Uhm julen er en dejlig, men farlig tid for vægten.

Ingen kommentarer: