tirsdag den 15. juli 2008

10 år til












I dag har jeg været gift med Peter i 10 år. Da jeg kom hjem efter en lang arbejdsdag stod der en kæmpe buket roser på bordet sammen med en fin gave som indeholdt endnu et charms til mit armbånd. Nu begynder det efterhånden at ligne noget og jeg nyder hver gang jeg har det på.


Dagen blev fejret med en middag med børnene på Bones. Det var hyggeligt og lige i alles smag med spareribs, stor salatbar og tag selv is til dessert. Da vi gik derfra var der ikke en der kunne få en bid mere ned og bilturen fra Viborg blev brugt til at slå mave.

Mine første 14 dages ferie er brugt op og jeg er nu startet på arbejde igen. Dog kun en uge i første omgang, så kan jeg se frem til at holde min sidste uge.

Ferien til Frankrig blev ligeså dejlig som jeg havde håbet på. En god kombination af afslapning med sol og badning krydret med to spændende dage i Paris, hvor mine ben stadig mærker de kilometer lange udflugter igennem gaderne for at nå at se og opleve mest muligt på denne korte tid.





Jeg lever stadig højt på suset af storbyen og glæder mig allerede til et snarligt gensyn. Serværdigheder blev beundret, lækkert morgenbrød blev nydt i den endnu ikke vågne by og en parisermodel til et kommende bryllup blev indkøbt. Alt i alt en uforglemmelig oplevelse som jeg kan leve højt på længe endnu.

Ingen kommentarer: