onsdag den 14. maj 2008

Store stikkedag



Så kom dagen som jeg både havde frygtet og samtidig glædet mig lidt til.
Vi skulle i dag lære at give injektioner, hvilket indebar at vi selv skulle både stikke og stikkes.
Det var noget som lige skulle overvindes, men da det var veloverstået var jeg næsten helt høj. Jeg havde nok ikke regnet med at det ville gå så nemt som det gjorde. Selvfølgelig var jeg nervøs og der var der også mange ting der skulle holdes styr på, men alt i alt gik det fint og smertefrit.


Sommerferien nærmer sig med hastige skridt, men udsigten til at bevæge mig ud i det sydfranske i en badedragt virker ikke videre tiltalende, hvilket fik mig til i går at melde mig ind i Vægtkonsulenterne. Nu skal der ske noget og den eneste måde jeg tror der kan det, er ved at stå til regnskab en gang om ugen. 6 uger er der til sommerferie og i løbet af disse skulle jeg gerne nå at tabe nogle kilo. Motivationen er der ligenu og jeg håber og tror på at den kan hænge ved. Udsigten til en bedre figur i sommertøjet trækker ligenu mere end chokoladen.

Ingen kommentarer: