søndag den 25. maj 2008

Ny uge truer

Endnu en weekend er gået og en ny uge truer. 14 dage er der tilbage på skolebænken inden det går løs med første praktikperiode på den somatiske afdeling. Jeg både glæder mig samtidig med at jeg har en del sommerfugle i maven, men det bliver også rart igen at komme ud i det virkelige liv og få fingeren på pulsen. At gå i skole er en lille verden helt for sig selv som man hurtigt bliver en del af.

Min ældste på 12 blev i dag sendt af sted til København med skolen. Han kommer hjem igen på torsdag og skulle i mellemlæggende tid nå at se en hel del af storbyen. Det han glædede sig mest til var en rundvisning i Parken samt turen i Tivoli. Yngste mand på 4 brød grædende sammen på vej hjem i bilen, for han kunne slet ikke overskue hvor meget han ville komme til at savne sin storebror.

Weekenden er blevet brugt på børnefødselsdag. 14 tøser var samlet i 3 stive timer, hvor den ene konflikt afløste den anden, men det endte da til sidst med hygge og sang på værelset.

Tirsdag er min dag hvor jeg skal stå til regnskab for mig selv og for min konsulent fra Vægtkonsulenterne. Det er altid spændende at se om ugens kamp mod slik og søde sager har båret frugt og et par hundrede gram har forladt vægten. 700 gram blev det til den første uge, men jeg håber nu at der er sket bare lidt mere i denne uge. Det ville være rart med lidt mere kickstart end bare 700 gram. Jeg har gjort hvad jeg kunne og kan så kun håbe på at det afspejler sig på vægtens resultat.

1 kommentar:

Mie sagde ...

GO HEIDI GO HEIDI
Jeg hepper alt hvad jeg kan - på dig og på mig - vi lækre sommersild fra det kolde nord. Måske skulle vi også se at få stængerne ud i solen - så vi ikke får skæld ud over at springe i poolen med gipsben
Knus Mie