søndag den 25. august 2013

Nydningen.

Jeg synes indimellem hverdagen godt kan trække lidt tænder ud. Der er knald på og vi kæmper mod tiden for at nå alt det der nu engang skal nåes. Derfor er det fantastisk når en weekend som denne dumper ned i kurven. En weekend som er blevet brugt på familietid i sommerhuset. Der er blevet hygget og der er blevet snakket og grint. Der har været tændt op i bålet, der er blevet fanget krabber, der er set krondyr og der er blevet gået gode ture langs stranden med fødderne i det kolde vand.

Jeg har også nået at strikke, men ikke nået helt så langt som jeg gerne ville. Ella er nu godt på vej men har også været på og af pindene en del gange. Viklemaskerne drillede i starten, men dem er der så nogenlunde styr på nu. Dog havde jeg ikke været opmærksom nok på opskriften og opdagede fejl som betød endnu engang trævlen op. Irriterende men nu tror jeg det kører og jeg er sikker på at den bliver god. 


Ingen kommentarer: