mandag den 12. november 2012

Mange jern i ilden.

Denne uge er min tidlige uge. Jeg møder allerede kl. 6.30 for at tage i mod sygemeldinger og i dag var der ikke mindre end 5 af slagsen. Det er nok til at man bliver træt på forhånd men det lykkedes mig dog at komme igennem dagen uden at falde i søvn. Jeg kan da ikke forstå at det er muligt at starte uge efter en skøn weekend med at være træt men det kan det altså. Derfor var jeg også sikker på, at hvis jeg ikke skulle falde fuldstændig i staver når jeg kom hjem måtte jeg igang med noget praktisk. I køleskabet lå en flok overmodne bananer og en bøtte med creme fraiche og inden længe var der nybagte boller og bananmuffins alt imens aftensmaden smuttede på komfuret.
Nu er der givet lidt til højre og venstre og vi har lidt til lageret så længe det varer men skidt pyt for hjemmebag er også bare bedst nyt.

Ingen kommentarer: