onsdag den 19. september 2012

Masseproduktion

Jeg er i gang med en masseproduktion. Jeg har lovet hele familien hjemmefutter som skal være i sommerhuset. Jeg fandt på Husflidsmessen i Viborg en ny opskrift som jeg ny har afprøvet. Et stort plus er, at det er rent retstrik, frem og tilbage på pinden. Det lille minus er så, at de til sidst skal syes sammen. Jeg har som prøve strikket et par til mig selv. Nu skal de en tur i vaskemaskinen, hvorefter det bliver spændende at se, hvordan de arter sig. Jeg håber på det bedste. Den øvrige familie har allerede valgt farver og design til lige netop deres par, så jeg bliver ikke lige arbejdsløs lige med det samme. Spørgsmålet er så bare, hvor længe jeg selv kan holde gejsten med at strikke den samme ting igen og igen.




3 kommentarer:

Mie sagde ...

Tante Klumpfod - siger jeg bare :-)

Heidi sagde ...

De skal jo altså lige en tur i vaskemaskinen inden brug......sjove :-)

Heidi sagde ...

De skal jo altså lige en tur i vaskemaskinen inden brug......sjove :-)